Gdzie najtaniej wydrukować ulotki? Którą firmę wybrać? Jaki nakład wydrukować? Lepiej kilka razy po 1000 czy od razu 10.000 szt.? Ile tekstu może zawierać dwustronna ulotka? Co z projektem? Poprosić o to sąsiada, który ma Corela i uczy się obsługi, czy może warto zapłacić wyższą kwotę i iść do studio graficznego? Jak zorganizować kolportaż, by skutecznie dostarczyć je do potencjalnych Klientów?
To są pytania, które nachodzą niemal każdego, kto jest na etapie zamawiania druku materiałów reklamowych. Odpowiedzi nie są wcale takie jednoznaczne. Przyjdź do mnie a pomogę z wyborem odpowiedniej drukarni, podpowiem jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najkorzystniejsze. Aby to zrobić musimy porozmawiać, poznać Twoje potrzeby, dowiedzieć się czego oczekujesz i w jakiej formie chciałbyś to uzyskać. Nie ma złotego przepisu, zdaj się na profesjonalistę! Współpracuję z wieloma firmami poligraficznymi. W jednej opłaca się zamawiać niskie nakłady, w innej wysokie. Oczywiście, możesz pomyśleć, że nie zamierzasz płacić za te rady i pośrednictwo. Nie działa to jednak w taki sposób! Moje ceny potrafią być na tym samym poziomie, co w drukarniach, które nie są jednak chętne do obsługi Klientów indywidualnych. Po latach współpracy mam wyrobione rabaty i dobre układy. Jestem na prawdę konkurencyjny! Sam sprawdź moją ofertę!
Zapraszam też do artykułu pt. „Druk materiałów graficznych cz.1”, w którym dokładniej omówiłem zagadnienie druku offsetowego oraz cyfrowego.